最高の瞬間でした! | イーソン・チャンオフィシャルブログby Ameba

最高の瞬間でした!

イーソン・チャンオフィシャルブログby Ameba
What a marvelous moment for me last night - The Anzenchitai Asia Tour in HK,

wait for this show a pretty long time.

Cannot forget every minute they perform on stage,

made all the audiences into crazy...Wooooowww!!!

Hope all the shows they will have coming up have a wonderful success,

please come again!!!!

イーソン・チャンオフィシャルブログby Ameba

昨晩はとても最高の時間だった-安全地帯のアジアツアー香港公演、
ずっと待っていた公演でした。
ステージでの彼らのパフォーマンスはひとつひとつ忘れることが出来ません。
観客をみんな熱狂させました...Wooooowww!!!


これからの公演すべてが成功しますように

また来てください!!!!