1 | 2 | 3 | 4 | 5 |最初 次ページ >>
2014年11月17日

【重要】「Poodlebleed」に関する重要なお知らせ

テーマ:重要なお知らせ
現在Scalaをご利用いただいているみなさまへ、米国Scala Inc,サポートチームよりアナウンスのあった「SSL」バージョン3.0に存在するインターネットの脆弱性についてご連絡いたします。

先日「PoodlebleedPadding Oracle On Downgraded Legacy Encryption)」というSSLバージョン3.0(以下、SSL 3.0)」に存在する脆弱性について発表がありました。

この脆弱性を利用して、攻撃者はWebブラウザを古いバージョンのプロトコル「SSL 3.0」で接続し、セキュリティプロトコルをダウングレードすることで暗号化を解除保護されているはずの情報を読み取ることが可能になっています。


しかしこの脆弱性は、使用中のWebサーバでSSL 3.0プロトコルを無効にすることで防ぐことが可能です。ScalaでSSL 3.0プロトコルの使用を無効にする、Enterprise版のContent ManagerおよびContent Managerのアップデータを用意しました。(※リリース10.4.3、リリース6.2.12)

 

もし、現在お使いのContent ManagerEnterprise版サーバを以前のリリースで実行しているという場合は、今後10.4.3に移動するか、手動での無効操作を行うことをお勧めいたします。

お使いのPlayerHTTPS経由で他のWebサーバに接続している場合は、それらのサーバもSSL 3.0を許可しない設定になっているかどうかをご確認ください。


手動での操作でもSSL 3.0を無効にすることは可能です。この件に関して詳しくは担当代理店へお問い合わせいただくか、http://scala.com/connect/support/(英文)ご覧ください。

どうぞよろしくお願いいたします。

Peter Cherna、最高技術責任者(CTO


   

AD
2014年11月13日

10.4.3をリリース

テーマ:バージョン情報
Scala Content Manager Release 10.4.3
Scala Designer Release 10.4.2
Scala Player Release 10.4.2
Scala IAdea Android Player Release 10.4.2
Scala AVNet Android Player Release 10.4.2
Scala Playback Audit Parser Release 10.4
Scala Broadcast Server Release 10.4
Scala Publish Automation EX Release 10.4

を10月23日にリリースしました。

該当製品をご利用いただいているみなさまは下記からアップロードが可能です。
www.scala.com/updates:

詳細なリリース内容についてはこちら(英文)をご参照ください。

   
AD
2014年11月04日

Recruit :Junior Service and Support Specialist

テーマ:会社ニュース
Job CategoryIT (Other) - Customer Support Engineer
IT (PC, Web, Unix) - Programmer
IT (Hardware/Network) - Network Monitoring
IndustrySoftware Vendor
LocationAsia Japan Tokyo

Job DescriptionFor this role we are looking for a real problem solver with the ability to take ownership of client projects from start to end. In this role we expect you to be comfortable with installing our software, provide recommendations on infrastructure and hardware, to perform performance tuning and counseling, advise on best practice and content mix, read and dissect error logs from multiple systems, being creative in analyzing the issues in order to reproduce and document them, help answering RFP and well as developing custom integrations with 3rd party systems.

For this Junior position, more than any expertise, we will need your ability to acquire an ever evolving body of industry knowledge and be ready to get your hands dirty with all kind of systems in order to become our local expert. To help you in this task, you will be able to draw from the expertise from all members of the organization across the world.

What You Will Be Doing 
+ Perform basic set-up and installation of product environment
+ Configure web servers according to companies best practices
+ Configure Digital Signage players to companies best practices
+ Provide assistance with user administration, role definitions, and workflow configuration
+ Provide assistance in “best-practice” Digital Signage account configuration
+ Perform system health checks for Customers
+ Perform configuration and performance tuning
+ Assist with system upgrade planning and activities
+ Resolving and managing all support issues and escalating service needs
+ Acquire and maintain current knowledge of relevant product offerings and support policies in order to provide technically accurate solutions to customers and record these resolutions for general use
+ Work with other teams as required providing “best practice” advice, + identifying potential workarounds and supplying support code add-ons for Enterprise customers
+ Maintain interaction with the sales force and professional services to insure customer needs are met and growth opportunities are maximized

Additionally, the Service and Support Specialist must act as a Champion for the corporate values around customer success 

What You Need for this Position 
+ Strong communications skills both in Japanese and English with ability to engage with both senior business and technical customer staff
+ A passion for customers and a strong interest and desire to handle a variety of technical issues from the very basic through the ambiguous to highly complex and political. 
+ A strong problem solving mentality, starting with understanding and analyzing complex interactions between systems to being able to propose quick solutions to support the immediate business needs. 
+ Self starter, ability to work independently with minimal supervision, learn quickly and be proactive
+ Demonstrated capability to write simple and complex programs using a programming language of your choice
+ some Python language experience
+ Relational database experience 
+ Education: Bachelor's Degree or equivalent 

Preferred Skills:
+ Project development and implementation experience 
+ Experience with Digital Signage or other content management system(s)
+ Experience and desire in managing strategically important customer accounts.
+ Project management and requirements analysis experience
+ Professional Services / Premier Services experience
+ Experience with software development methodologies (SDLC, agile, etc.) and supporting technologies (bug tracking, source control, change and configuration management, etc.)
+ Pre-sales / sales-engineering experience.
+ Understanding of enterprise architecture, preferably in the context of high scale, clustered Java web applications
Company InfoScala KK is a 100% owned subsidiary of Scala Inc. the leader of digital signage and digital communications solutions. Our work style is both casual and flexible but we never hesitate to work the extra mile to please our customers.
Working Hours9.30 am ~ 6 pm (flexible)
English LevelBusiness Conversation Level (TOEIC 735-860)
Japanese LevelNative Level
Chinese LevelDaily Conversation Level
SalaryJPY - Japanese Yen JPY 2500K - JPY 4500K   
Other Salary DescriptionSocial Insurance
Commuting/Transportation Allowance
Education Training
HolidaysFive-Day Workweek
Summer Holidays
Winter Holidays
Congratulatory or Condolence Leave
Child-care Leave
Job Contract PeriodStandard Employee contract with a 6 months trial period
Nearest Station5 min from Gotanda Station
See Daijob.com for more details on this recruiting

   
AD
2014年09月26日

10.4をリリース

テーマ:バージョン情報
Scala Enterprise Content Manager Release 10.4
Scala Designer Release 10.4
Scala Player, Scala IAdea Android Player Release 10.4
Scala AVNet Android Player Release 10.4
Scala Samsung Smart Signage Player Release 10.4

を9月24日にリリースしました。

該当製品をご利用いただいているみなさまは下記からアップロードが可能です。
www.scala.com/updates:

詳細なリリース内容についてはこちら(英文)をご参照ください。

   
2014年09月09日

Scala 2014年前半の業績について

テーマ:会社ニュース


弊社の米国本社Scala Inc.が「Daily DOOH」で記事になりましたのでご紹介します。
以下はその抄訳です(※上記の画像をクリックすると拡大します)。

【抄訳】

現時点でScalaの売上げは前年度より25%UPとなっており、記録的な売上げの年になっているようだ。
CEOのTom Nixは「Scalaはいまだかつてなかったほど大きな飛躍を遂げています。新たに500の顧客を世界で得、世界のファーストフードチェーンTOP10のうちイギリスのBurger Kingや米国のWendy'sを含む5ブランドで製品を導入。金融業界ではTOP10 のうちの3企業、ファッションブランドでは5企業へ製品を提供しています。中でもLast Call Studiosは、ScalaのAdvanced Analyticsサービスを利用することで、二桁の売り上げ増を果たしました。また、ノルウェーの2つの主要宝くじにも弊社のシステムを導入することに成功しました」とコメントした


元記事はこちらからご覧になれます。よろしければ併せてご覧ください。

   
2014年08月19日

10.3.3をリリース

テーマ:バージョン情報
Scala Content Manager Release 10.3.3
Scala Designer Release 10.3.3
Scala Player Release 10.3.3

IAdea Android Player Release 10.3
AVNet Android Player Release 10.3
Playback Audit Parser Release 10.3
Broadcast Server Release 10.3 
Publish Automation EX Release 10.3
を8月14日にリリースしました。

該当製品をご利用いただいているみなさまは下記からアップロードが可能です。
www.scala.com/updates:

詳細なリリース内容についてはこちら(英文)をご参照ください。

   
2014年08月08日

「Digital Signage Project of the Year」を受賞しました

テーマ:受賞
AV Awards2014で、弊社ソリューション「Scala」を使った「Beaver Group EAT Digital Menus」が「Digital Signage Project of the Year」を受賞しました。



AV Awards2014の記事はこちら】 ※英文


Beaver Group EAT Digital Menusの動画はこちら


   
2014年08月06日

10.3.2をリリース

テーマ:バージョン情報
Scala Enterprise Content Manager Release 10.3.2
Scala Designer Release 10.3.2
Scala Player Release 10.3.2

Scala IAdea Android Player10.3
Scala AVNet Android Player 10.3
Scala Playback Audit Parser 10.3
Scala Broadcast Server 10.3
Scala Publish Automation EX 10.3
を8月4日にリリースしました。

該当製品をご利用いただいているみなさまは下記からアップロードが可能です。
www.scala.com/updates:

詳細なリリース内容についてはこちら(英文)をご参照ください。

   
2014年07月14日

夏季休業期間のお知らせ

テーマ:会社ニュース
平素は格別のご愛顧を賜り厚くお礼申し上げます。
誠に勝手ながらSCALA株式会社は下記のとおり夏季休業とさせていただきます。

夏季休業期間 8月13日(水)~8月15日(金)

ご迷惑をおかけいたしますが、 何とぞご了承のほどお願い申し上げます。

平成26年 SCALA株式会社

2014年06月27日

10.3をリリース

テーマ:バージョン情報
Scala Enterprise 10.3
Scala IAdea Android Player10.3
Scala AVNet Android Player 10.3
を6月27日にリリースしました。

該当製品をご利用いただいているみなさまは下記からアップロードが可能です。
www.scala.com/updates:

詳細なリリース内容についてはこちら(英文)をご参照ください。


[PR]気になるキーワード

1 | 2 | 3 | 4 | 5 |最初 次ページ >>