Enchanted

I'm in love with my sweet star Taylor Swift.


テーマ:
A Thousand Years/Christina Perri


Abby*ちゃんありがと!!
わたしすごくうれしかった!! Cristina Perriのことを知ってる人が同年代でいるなんて!!
この曲も大好き。

Heart beats fast
Colors and promises
How to be brave
How can I love when I'm afraid to fall
But watching you stand alone
All of my doubt suddenly goes away somehow

One step closer

I have died everyday waiting for you
Darling don't be afraid I have loved you
For a thousand years
I'll love you for a thousand more

Time stands still
Beauty in all she is
I will be brave
I will not let anything take away
What's standing in front of me
Every breath
Every hour has come to this

One step closer

I have died everyday waiting for you
Darling don't be afraid I have loved you
For a thousand years
I'll love you for a thousand more

And all along I believed I would find you
Time has brought your heart to me
I have loved you for a thousand years
I'll love you for a thousand more

One step closer
One step closer

I have died everyday waiting for you
Darling don't be afraid I have loved you
For a thousand years
I'll love you for a thousand more

And all along I believed I would find you
Time has brought your heart to me
I have loved you for a thousand years
I'll love you for a thousand more



鼓動が高鳴っていく
見せかけと約束
どうやったら 勇敢になれる?
どうやったら 失敗することを恐れずに愛せるの?
でも あなたが立ってるのを見てるだけで
わたしの中の疑い全て
どうしてだろう どこかにいっちゃうの

もう一歩近づいて

毎日死んだような気分よ
あなたを待ってるの
ダーリン 怖がらないで
わたしは千年もあなたを愛し続けてるのよ
わたしはあなたを千年以上愛し続けられるわ

時が止まったまま
彼女って美人
わたしは勇敢になるわね
何も手放したりしない
目の前に何が待ってるんだろう
息をするたび
時が経つにつれ こんな気分になる

もう一歩近づいて

毎日死んだような気分よ
あなたを待ってるの
ダーリン 怖がらないで
わたしは千年もあなたを愛し続けてるのよ
わたしはあなたを千年以上愛し続けられるわ

そして わたしは信じてたの
あなたを見つけられるってね
時間があなたを
わたしのもとに連れてきてくれるって
わたしは千年もあなたを愛してきた
これから千年以上あなたを愛せるわ

もう一歩近づいて
もう一歩近づいて

毎日死んだような気分よ
あなたを待ってるの
ダーリン 怖がらないで
わたしは千年以上もあなたを愛し続けてるのよ
わたしはあなたを千年以上愛し続けられるわ

そして わたしは信じてたの
あなたを見つけられるってね
時間があなたを
わたしのもとに連れてきてくれるって
わたしは千年もあなたを愛してきた
これから千年以上あなたを愛せるわ
いいね!した人  |  コメント(4)
PR
同じテーマ 「Others」 の記事

[PR]気になるキーワード