【英語和訳/歌詞】Make Love -English Version- | BIGBANG/2NE1/WINNER/iKON...YG Family 歌詞和訳/ルビ

BIGBANG/2NE1/WINNER/iKON...YG Family 歌詞和訳/ルビ

YGFAMILY BIGBANG/2NE1/SE7EN/PSY/GUMMY/EPIKHIGH/TABLO/LEEHI/AKMU/WINNER/iKON...etc
韓国語ただいま勉強中。WINNERナムテLuv♡Holic

WINNER和訳はこちらで(お休み中)
http://ameblo.jp/winner-tommy/


YouTube13ig13ang0様


YouTubedanh1234567890 様


$BIGBANG(G-DRAGON) 歌詞翻訳 <和訳とふりがな(フリガナ)>

















Make Love -English Version-
ASIA BEST 2006-2009(2009.08.19)
lyrics by Daniel Im
composed by Steve I.

Korea Verはこちら
リンク【和訳/歌詞】Make Love-korea ver-/Feat.KUSH

-------------------
[歌詞]

I never knew I'd find a love so true
僕は今まで本当の愛を知らなかったんだって気付いた

This one right here, is just for you
それは君のためにここにある

Remember that One day
あの日のこと覚えてる?

I held your hands then I kissed your lips then I told you
僕は君の手を取って、それからキスをして、君に言った

Our love was meant to be and always will forever
僕たちの愛はずっとずっと永遠なんだって

Give me that happiness I get from you just being there
君がそこにいるっていうだけで幸せなんだ


I always see you when I close my eyes, you're on my mind
目を閉じるといつも君がいる 君はいつだって僕の心の中にいる

So can't you see, I need you right here wit me, close by my side
知ってると思うけど、僕は君にいつも近くにいて欲しいと思ってるんだ

This time for sure, Gonna let you know, My love is straight from the heart
今、確かな気持ちを伝えるよ 僕の愛は本当の気持ちだって


Forever you're my girl Forever be my world
いつまでも僕の女の子でいて

You are the only one
君はただ一人の存在

The only one I'll ever need, my life is you and me
これまでこんな風に思う人はいなかった 二人でいることが僕の人生なんだ

Forever you're my girl Forever be my world
ずっと僕だけの女の子でいて 永遠に僕の世界にいて

You are the only one
君はただ一人の存在

I'll never break your heart "no", so baby don't let go
君の心は僕が守る、だからbaby行かないで


Even through the hard times
困難が訪れても

We made it through just fine
僕たち二人なら楽しい時間に変えられた

When it hurt we put in the work
傷ついた時も気付くきっかけになった

To show that I'm yours
僕は君のものって

And that your mine
そして君は僕のものだって

That's how we got this far
僕たちはそうやってここまで来た

Let's never be apart
永遠に離れないよ

Girl, you're my queen
Girl,君は僕の女王さま

I'm here for you
僕は君のためにここにいる

'Cuz you're my everything
そう君は僕の全てだから

You always make me feel like everything's gonna be alright
君はいつでも全て大丈夫だって気分にさせてくれる

Wit the things you do, becuz it's you the real true love of my life
君のすることならなんでも愛しいんだ、だって僕にとって君は本当の愛そのものだから

This time fo sho, Gonna let you know, My love is straight from the heart
だから心から君に伝えたいんだ、僕の愛は本当の気持ちだって


Forever you're my girl Forever be my world
いつまでも僕の女の子でいて

You are the only one
君はただ一人の存在

The only one I'll ever need, my life is you and me
これまでこんな風に思う人はいなかった 二人でいることが僕の人生なんだ

Forever you're my girl Forever be my world
ずっと僕だけの女の子でいて 永遠に僕の世界にいて

You are the only one
君はただ一人の存在

I'll never break your heart "no", so baby don't let go
君の心は僕が守る、だからbaby行かないで


TOP/
Uh... baby!
baby!

You know I'd walk them miles
どんなに遠い道のりでも

Climb mountains switch up styles
高い山を登るような困難が訪れても

All I wanna do, is be with you
ずっと二人でいたいから

Ain't no matter what, where and how
これからなにがあってももう関係ない

[Right here and now] we can both get down [straight work it out] yeah
[今すぐここで] お互いを楽しませよう [うまくやっていこう]

Like that sound bump 'n grindin' perfect timin'
音楽が流れるように完璧なタイミングで愛し合おう

Let's dine and both be proud yeah yeah yeah
さあディナーへ行こう、お互いを誇りに思おう


GD/
Gonna take you on a joyride today
今日は君を行ったことない場所へ連れてってあげる

Me and you stay true never hesitate
僕と君の間には嘘もためらいもなくて

To make love — sho nuff
愛し合うため 心から

You're the only one I'm ever thinkin' of
君だけなんだ 今まで感じたことないくらい

Just to hold you baby I can hardly wait
ただ君を抱きしめたい もう待ちきれないよ

As we go through the motions damn it's great
二人動きをあわせて、もうかなわない

To make love — sho 'nuff
愛し合うため 心から

We're gonna take it to the end and that's what's up
最後までいこう、最高にいいところまで



You are the only one I want to spend my whole life with I know
君は一生一緒に過ごしたいと思わせてくれた人

Anywhere you are, that's where I will call home
君のいる所ならどこへでも行くよ

So just take my hand and say that you will never let it go
僕の手を取って そして君はもうどこへも行かないって言って

Two hearts always beating as one forever more
二人の鼓動をずっと永遠にあわせよう


Forever you're my girl Forever be my world
いつまでも僕の女の子でいて

You are the only one
君はただ一人の存在

The only one I'll ever need, my life is you and me
これまでこんな風に思う人はいなかった 二人でいることが僕の人生なんだ

Forever you're my girl Forever be my world
ずっと僕だけの女の子でいて 永遠に僕の世界にいて

You are the only one
君はただ一人の存在

I'll never break your heart "no", so baby don't let go
君の心は僕が守る だからbaby行かないで


I'm nothing without you I'm nothing without you girl
君なしじゃだめなんだ 僕は君がいないとだめなんだ

I'm nothing without you I'm nothing without you girl
君なしじゃだめなんだ 僕は君がいないとだめなんだ

My love

-------------------------------------------------------------------------------
【英語和訳:MIZUTAMA ありがとっSpecial Thank's】