Adelaide | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

Adelaide

The Australian Open has finished,
and I must say my shots weren't so good
but my recovery was good amung them.
On the second day, my tee-off was in the afternoon
and although the wind was strong,
I held onto nice pars and advanced to the final rounds.

オーストラリアンオープンを終えて

今週はショットの感覚が 
あまり良くありませんでしたが
その中でもリカバリーが良く
2日目は午後スタートで 
風が強い中でしたが
ナイスパーセーブで繋いで
決勝へと進みました。
 

Today was the last day
and my round was 4 under, 68.
It gave me some confidence that I kept good scores
even when I wasn't feeling that well with my shots!
最終日の今日は
4アンダーの68でまわり
あまり良くない感覚の中でも
スコアを作れた事は
自信にもなりました!
 
Today I had a round with a few new tee-chi items
such as the ball marks and earring set.
They are stylish and cute.
You can use them for yourself
or I think it may be a good idea to give them as presents.
Everyone, please check them out.
今日は新しい出たtee-chiの商品
ボールマークとイヤリングのセット
でラウンドしました。
オシャレだし、可愛い商品です。
自分で使うもよし
プレゼントであげるのも良いと思います。
皆さんもチェックしてみてください。