Love Story/Taylor Swift *和訳歌詞*

テーマ:


フィアレス/テイラー・スウィフト





Love Story/Taylor Swift


We were both young when I first saw you

あなたに初めて会ったときは、ふたりとも若かったね


I close my eyes

目を閉じると


And the fashback starts

蘇ってくるの


I'm standing there on a balcony in summer air

夏の匂いのする空気の中で私はバルコニーに立っている





See the lights

灯りを見て


See the party, the ball gowns

パーティーを見渡して、舞踏会のドレスも


I see you make your way through the crowd

あなたが人混みをかき分けてくるのを見てるのよ


And say hello, little did I know

そして「やあ」って話しかける わたしね全然気づかなかったの





That you were Romeo, you were throwing pebbles

あなたがロミオだったのね あなたは小石を投げて合図した


And my daddy said stay away from Juliet

私のパパはジュリエットにはなるなって言った


And I was crying on the staircase

私は階段で泣き続けた


Begging you please don't go, and I said

あなたに「行かないでちょうだい」とお願いして、こう言ったの





Romeo take me somewhere we can be alone

ロミオ、2人きりになれる場所に連れて行って


I'll be waiting all there's left to do is run

私は待っているから 逃げるしかないのよ


You'll be the prince and I'll be the princess

あなたは王子様になって私はお姫様になる


It's a love story baby just say yes

ラブストーリーなんだから Baby ただイエスと言って





So I sneak out to the garden to see you

私はあなたに会うためにこっそり庭を抜け出すの


We keep quiet 'cause we're dead if they knew

私達は静かにしてる だって見つかったら死んじゃうから


So close your eyes

だから目を閉じていて


Escape this town for a little while

この街を逃げ出す、少しの間だけ





'Cause you were Romeo, I was a scarlet letter

だってあなたはロミオで私は緋文字


And my daddy said stay away from Juliet

私のパパはジュリエットになるなって言った


But you were everything to me

でもあなたは私の全てだった


I was begging you please don't go and I said

あなたに「行かないでちょうだい」とお願いして、こう言ったの





Romeo take me somewhere we can be alone

ロミオ2人きりになれる場所に連れて行って


I'll be waiting all there's left to do is run

私は待っているから 逃げるしかないのよ


You'll be the prince and I'll be the princess

あなたは王子様になって私はお姫様になる


It's a love story baby just say yes

ラブストーリーなんだから Baby ただイエスと言って





Romeo save me, they try to tell me how to feel

ロミオ、私を助けて、みんな私にどんな気分か訊いてくるの


This love is difficult, but it's real

この恋は難しい、でも本物よ


Don't be afraid, we'll make it out of this mess

怖がらないで、私達はこのめちゃくちゃな状態をやりきれる


It's a love story baby just say yes

ラブストーリーなんだから baby ただイエスと言って


Oh oh





I got tired of wating

待つのに疲れたよ


Wondering if you were ever coming around

あなたは本当に来るのかな


My faith in you is fading

あなたを信じる思いが薄れていく


When I met you on the outskirts of town, and I said

あなたと街角で会ったときにこう言ったよね





Romeo save me I've been feeling so alone

ロミオ 私を救って ずっと独りぼっちな気がするの


I keep wating for you but you never come

あなたを待ち続けているけどあなたは全然来ない


Is thi in my head? I don't know what to think

これは私の空想なの? 何を考えたらいいのか分からない


He knelt the ground and pulled out a ring

彼は地面にひざまずいて指輪を取り出した





And said, marry me Jiliet

そしてこう言ったの ジュリエット結婚して


You'll never have to be alone

君は独りぼっちになる必要はないんだよ


I love you and that's all I really know

君を愛してる それは僕は本気で思ってる


I taked to your dad, go pick out a white dress

君のお父さんと話したんだ ドレスも選びに行った


It's a love story baby just say yes

これはラブストーリーだから baby ただイエスと言って






Oh, oh, oh, oh


'Cause we were both young when I first saw you

あなたに初めて会ったときは、ふたりとも若かったね









なんてロマンチックな…黒ハート




※「What The Hell」で
覚えたことが
この歌で役立って、
本当にびっくりしましたw




Music Videoもロマンチック!!






Love Story/Taylor Swift




AD

コメント(3)