2010プログラム公開及びスピーカー募集開始【速報版】 #adtechtokyo

Theme: Speaker
Wed, June 09, 2010
プログラムはこちら です。

公式スピーカーの応募・推薦は、こちら応募フォーム からお願いします。


参考:2009年度公式スピーカー



1日目 10月28日 【木曜日】


Opening Keynote


9:30am - 10:30am : The CMO's Guide

CMO最高マーケティング担当役員が語るグローバルマーケティング戦略


Keynote

10:30am - 11:30am : Japanese Marketing The Latest Innovative Technology, Solution and Contents to The World

  日本最新イノベーションテクノロジー、コンテンツ、ソリューションの世界


11:30am - 12:40pm Lunch


Track 1 : Brand Marketing


12:40pm - 1:30pm    The Role of a Digital Strategy Today's Consumer Driven Environment

消費者を取り巻く環境変化に即したデジタル戦略の役割とは


1:35pm - 2:25pm     Brand Engagement How Should Brands Connect With Consumers

Through Digital Platform

ブランド・エンゲージメントを実現するデジタルプラットフォーム戦略


2:30pm - 3:20pm    Branded Content What Does It Mean? How Do We Manage It?

 ブランド価値を高める オウンドメディアのコンテンツ戦略

 

Track 2 : Research & Analytics


12:40pm - 1:30pm    Fundamental Research Understanding Consumer Trends

変化した生活トレンドの本質を知る


1:35pm - 2:25pm     Real Time Tracking Analyzing Data Across Multiple Platforms

マルチプラットフォームで実現する リアルタイムトラッキングによるデータ解析


2:30pm - 3:20pm     Turning Metrics into ROI Mastering Your Metrics To Generate Business

あなたのビジネスに成果をもたらす 最適ROI戦術をマスターする



Track 3 : Strategic Mobile Marketing


12:40pm - 1:30pm   Mobile World Integrated Marketing Planning

モバイルを活かす 統合型マーケティングのあり方


1:35pm - 2:25pm    Mobile Marketing Showcase Best of Japan Best of Global

ベスト・オブ・モバイルマーケティング ~日本は世界をリードできるか~


2:30pm - 3:20pm    Location Based Advertising Optimizing Your Reach

ユーザーへのリーチを最適化する ロケーションベースでの広告プランニング


Track 4 : Social Marketing


12:40pm - 1:30pm   Social Media Review Differences from Global User and Japan's

ソーシャルメディアマーケティング ~グローバルと日本は異なるのか?~


1:35pm - 2:25pm     Developing Long & Short Term Social Media Strategies

ソーシャルメディア戦略の長期的視点・短期的視点


2:30pm - 3:20pm    Social Media Tracking Measuring Effectiveness of Your Social Media Campaign

ソーシャルメディアトラッキング ~ソーシャルメディアキャンペーンの効果測定~


3:20pm - 3:50pm Coffee Break


Track 1 : Integrated Marketing


3:50pm - 4:40pm Multi - Channel Marketing Consumer Strategies

マルチチャンネルマーケティング ~コンシューマーストラテジー~


4:45pm - 5:35pm Strategy of Triple Media x Three Screen in Japan

日本におけるトリプルメディア・トリプルスクリーンの複合戦略


5:40pm - 6:30pm Best Practices in Developing Integrated Marketing Communication

統合型マーケティング開発におけるベストプラクティスとは


Track 2 : Performance Marketing


3:50pm - 4:40pm Search Marketing Strategies Local vs. Global

日本で見るか、グローバルでとらえるか サーチエンジンマーケティングのストラテジックを語る


4:45pm - 5:35pm How to Optimize The Offline Strategy Into The Search Campaign

サーチキャンペーンにおけるオフライン戦略の最適化手法


5:40pm - 6:30pm Developing Significant Business Results Through Email Solutions

Eメールソリューション最新潮流


Track 3 : Creativity


3:50pm - 4:40pm Creative Solutions Advanced Innovations for Multiple Platforms

クリエイティブが変わる!マルチプラットフォームに対応するための最先端の取り組み


4:45pm - 5:35pm Rich Media Developments The Evolution of Display Video and Advertising

リッチメディアによるディスプレイビデオ広告の進化


5:40pm - 6:30pm Augmented Reality A Showcase What The Marketers Need To Know

AR(拡張現実)の最新事例から学ぶこれからのマーケッターに必要な知見


Track 4 : Business Development


3:50pm - 4:40pm Evaluating E-Commerce Opportunities Taking Business Online

Eコマースによるビジネス機会の創出


4:45pm - 5:35pm The Era of Tablet Will This Effectively Change Our Business Model?

タブレットPC時代の到来 ~タブレットPCはビジネスモデルを変えるのか?~


5:40pm - 6:30pm New Ad-solution Application Ad-Networks

アドソリューション アプリケーションとアドネットワーク



2日目 10月29日 【金曜日】


Keynote


10:00am - 11:00am  : New Generation Platform

新世代プラットフォーム


Keynote

11:00am - 12:00am : TBD


12:00pm - 1:20pm Lunch


Track 1 : Brand Marketing


1:20pm - 2:10pm Lead Generation & Customer Loyalty Strategies

戦略面から見直す リードジェネレーションとカスタマーロイヤリティ


2;15pm - 3:05pm    Campaign Strategy Change How to Manage The Transition

From a Push Campaign to a Pull Campaign

キャンペーンが変わる! プッシュ形からプル型への戦略転換法


3:10pm - 4:00pm Target Based Advertising Concepts & Realities for Local Based Campaigns

ターゲットベース広告 ローカルベースキャンペーンにおけるコンセプトと現実


Track 2 : Media Marketing / Agency


1:20pm - 2:10pm The New Business Strategy for Agency

次世代広告代理店のビジネスストラテジー


2:15pm - 3:05pm    Publishers Hot Seat Are Publishers Adapting to Consumers Needs

and Advertisers Demands

今、パブリッシャーが解決すべきこと ~消費者と広告主の双方応えるために~


3:10pm - 4:00pm    Ad Networks Resourcing and Optimizing the Best Media Platform Choosing

The Right Network

最適解をみつけるために ~アドネットワークとメディアプラットフォームの検討法~


Track 3 : Mobile Technology Marketing


1:20pm - 2:10pm Advanced Future Mobile Technology in Japan

日本が世界に誇る! 最先端モバイルテクノロジー


2;15pm - 3:05pm    Optimization of Mobile Technology Multifunctional Mobile Devices

That Will Effect Marketing Strategies

モバイル手法の最適化 ~多様化したモバイル機器を活かすマーケティング戦略とは~


3:10pm - 4:00pm    Mobile Innovation The Future Key Insights and it's Effect on Marketing Strategies

モバイルが拓く 次世代マーケティングの可能性


Track 4 : New Strategies, New Channels

1:20pm - 2:10pm Advertising on Social Gaming Sites Building the Right Strategy

ソーシャルアプリ・ゲームを活かす最適な広告ビジネス戦略の構築法


2;15pm - 3:05pm    Digital Out of Home Media Interactivity Beyond the Laptop and Mobile Device

デジタルOOHが実現するPC/モバイル機器を超越する双方向性


3:10pm - 4:00pm    Apps, Widgets & Gadgets The New World of Distributed Content

アプリ・ウィジェット・ガジェット ソーシャルコンテンツ ~世界配信新時代~


4:00pm - 5:00pm Coffee Break and Exhibition Visit


Keynote

5:00pm - 6:00pm : Revolutionizing Digital Publishing For Consumer Demands

革新的デジタルメディア戦略 消費者が求めるデジタルメディアとは?


いいね!した人  |  Comments(0)  |  リブログ(0)

adtechtokyoさんの読者になろう

ブログの更新情報が受け取れて、アクセスが簡単になります

最近の画像つき記事
 もっと見る >>

Comments

[Publish Your Comment]

Add your comment