ご無沙汰でした。

ご返事書けてませんが、沢山のcommentありがとう。

ブログの続きも・・・。もう少し時間ちょうだいね。


今日、無性にこの曲が聴きたくなった。





いろんなことで大切なひとを亡くした人達へ


Jimi Hendrix - Little Wing

Now she's walking through the clouds
With a circus mind
That's running wild
Butterflies and zebras
And moonbeams and fairytales
All she ever thinks about is riding with the wind

When I'm sad she comes to me
With a thousand smiles
She gives to me, free
It's alright, it's alright she says

Take anything you want from me
Anything

Now she's walking through the clouds
With a circus mind
That's running wild
Butterflies and zebras
And moonbeams and fairytales
All she ever thinks about is riding with the wind




ああ、彼女は雲の中を歩いているよ
サーカスのような気持ちが、彼女の頭の中をぐるぐる回っている
蝶やシマウマ
そして月の光とおとぎ話
彼女はそんなことばかり考えているのさ
風と一緒に走りながらね

僕が悲しんでいると、彼女は僕のところにやってくる
千の笑みを浮かべてね。彼女はその笑みを僕に無償でくれるのさ
「It's alright」と彼女は言う。「いいのよ」
「あなたが欲しいものを何でも、私から奪っていいのよ」
何でもね


飛び続けろ!小さな羽根よ!
そうさ。そうだ、いいぞ。小さな羽根よ








ありがとう。